Περιγραφή: |
Μετά το πέρας της περιόδου υποβολής ενστάσεων, η κατάταξη των φοιτητών/τριών για την Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση του ακαδ. έτους 2023-2024, που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή ΕΣΠΑ 2021-2027» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, όπως παρουσιάζεται στο Πρακτικό των Αποτελεσμάτων της Επιτροπής Αξιολόγησης του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών υπ’ αριθμ.244-22/04/2024, παραμένει ως έχει.
Για όλους τους φοιτητές του Τμήματος που βρίσκονται στη λίστα με τους επιτυχόντες , η προθεσμία υποβολής στη διεύθυνση https://pa-infosys.uth.gr από το «Δελτίο Πρακτικής Άσκησης» της 1) «Εγγραφής» (ΣΤΑΔΙΟ 3) και της 2) ανάρτησης των δικαιολογητικών (ΣΤΑΔΙΟ 4), ορίζεται από σήμερα 29 Απριλίου (15:00) έως Δευτέρα 13 Μαΐου (23:59)
Σημείωση: Όσοι ολοκληρώνουν τα πρώτα Στάδια ( 3+4) προχωρούν εάν είναι έτοιμοι αυτόματα στα επόμενα Στάδια.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής της 3) «Καρτέλας Πρακτικής» : συμπλήρωση στοιχείων φορέα και τον κωδικό θέσης από τον ΆΤΛΑ (ΣΤΑΔΙΟ 6), είναι η Δευτέρα 20 Μαΐου (23:59) για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν Ιούλιο και όσοι επιθυμούν να εκπονήσουν την πρακτική τους Αύγουστο ή Σεπτέμβριο έχουν προθεσμία υποβολής της «Καρτέλας Πρακτικής» τους μέχρι και 24 Ιουνίου (23:59).
Οι «Εγγραφές» και οι «Καρτέλες Πρακτικής Άσκησης» θα υποβληθούν μέσω του νέου Πληροφοριακού Συστήματος του Γραφείου ΠΑ στην διεύθυνση: https://pa-infosys.uth.gr. Η σύνδεση σας θα υλοποιηθεί με τον προσωπικό Λογαριασμό Π.Θ., εφόσον συνδεθείτε απομακρυσμένα μέσω του VPN του ΠΘ, ή από Η/Υ εντός του δικτύου του Ιδρύματος.
Παρακαλούμε συμβουλευτείτε σχετικά το pdf αρχείο :ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
Μετά την συμπλήρωση της «Καρτέλας Πρακτικής», οι φοιτητές , σε δεύτερο χρόνο, θα λάβουν στο πανεπιστημιακό τους email την ειδική σύμβαση για την Πρακτική Άσκηση μαζί με οδηγίες. Οι φοιτητές-τριες καλούνται να ελέγχουν συστηματικά το email τους, καθώς και τις ανακοινώσεις ανά Τμήμα στη σελίδα του Γραφείου Πρακτικής Άσκησης (pa.uth,gr) . |